Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί ο Κένεθ Φαρίντ, με την «πράσινη» ΚΑΕ να αποχαιρετά τον Αμερικανό σέντερ μέσω ανάρτησης στα social media.
Η θητεία του βετεράνου άσου στο «τριφύλλι» ολοκληρώθηκε, με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR να τον ευχαριστεί για την παρουσία, το πάθος και την αφοσίωση που έδειξε κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην ομάδα.
«Κένεθ Φαρίντ, σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες το πάθος και την αφοσίωσή σου μαζί μας. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον σου, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά, Manimal», ανέφερε η ΚΑΕ στην επίσημη ανάρτησή της.
Ο Φαρίντ είχε αποκτηθεί για να δώσει λύσεις στη frontline, προσφέροντας ενέργεια, δύναμη και εμπειρία κοντά στο καλάθι. Πλέον, ο Παναθηναϊκός συνεχίζει τον σχεδιασμό του για την επόμενη σεζόν, με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον πάγκο και με αρκετές αποφάσεις να αναμένονται για τη διαμόρφωση του ρόστερ.
.@KennethFaried35, thank you for sharing your passion and dedication with us!
Wishing you all the best in your future, both personally and professionally, MANIMAL! 🙌💚#paobcaktor pic.twitter.com/aU5OJdOuAq
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 23, 2026
