Τρομερό βιντεάκι Καντέρ-Άνταμς αφιερωμένο στον Γουέστμπρουκ!

Advertisement

Η αγάπη των παικτών των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ στο πρόσωπο του Ράσελ Γουέστμπρουκ είναι γνωστή. Πλέον αποτυπώθηκε και σε βίντεο!

Ενές Καντέρ και Στίβεν Άνταμς “συζήτησαν” σχετικά με το τι αγαπούν περισσότερο από τα μουστάκια τους. Και τελικά το βρήκαν: Τον Ράσελ Γουέστμπρουκ…

Απολαύστε το:

Περισσότερα