Καρμέλο: “Απολαμβάνω τις αποδοκιμασίες από τους οπαδούς των Νικς”

Advertisement

Για τις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί σύντομα μέσω ανταλλαγής από τη Νέα Υόρκη τοποθετήθηκε ο Καρμέλο Άντονι.

“Πρέπει να διαχειριστείς αυτές τις καταστάσεις. Ακόμη κι αν προσπαθώ να μη διαβάζω, όπου κι αν πάω, κάποιος μου λέει κάτι σχετικό. Είναι κάτι που σε εξαντλεί πνευματικά”, δήλωσε μιλώντας σε δημοσιογράφους ο 32χρονος φόργουορντ, ο οποίος αναφέρθηκε και στις πρόσφατες αποδοκιμασίες από το κοινό των Νεοϋορκέζων.

“Το απολαμβάνω αυτό. Πραγματικά το απολαμβάνω”, απάντησε με χαμόγελο ο πρώην παίκτης των Νάγκετς.

Περισσότερα