Παγιδευμένος στις ΗΠΑ ο Καντέρ

Advertisement

Χωρίς διαβατήριο παραμένει ο Τούρκος σέντερ, Ενές Καντέρ, κάτι που ίσως του δημιουργήσει μπελάδες στη συνέχεια…

Οι Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ θα ταξιδέψουν στο Μεξικό στις 7 Δεκεμβρίου για την προγραμματισμένη αναμέτρηση με τους Μπρούκλιν Νετς.

Το πιθανότερο όμως είναι η ομάδα του Μπίλι Ντόνοβαν να αγωνιστεί δίχως τον Καντέρ, αφού η κυβέρνηση Ερντογάν του έχει αφαιρέσει το διαβατήριο. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί να ταξιδέψει σε καμία χώρα πλην του Καναδά που επιτρέπει στους πολίτες των ΗΠΑ να μετακινούνται με μια απλή πράσινη κάρτα, η οποία χορηγείται κατόπιν αιτήσεως χωρίς να χρειάζεται η χρήση διαβατηρίου.

Περισσότερα
Περισσότερα

Το Backdoor Podcast αποκαλύπτει τη μεγάλη μεταγραφική μάχη μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Τον παίκτη που φέρεται να βρίσκεται στο στόχαστρο τόσο του Παναθηναϊκού, όσο…