Σχόλιο Τσους Ματέο για τη διαιτησία στη συνέντευξη Τύπου

Advertisement

Για τη διαιτησία και τα όσα έχουν ακουστεί με αφορμή το πρώτο παιχνίδι της σειράς με τον Ολυμπιακό, τοποθετήθηκε ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης, Τσους Ματέο.

“Είμαι ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης. Στην ομάδα μου δεν συνηθίζουμε να παραπονιόμαστε μετά το παιχνίδι για τραυματισμούς, διαιτητές και οτιδήποτε είναι εκτός του παιχνιδιού. Δεν το κάνουμε ποτέ. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, φυσικά ,θα παραπονεθούμε αν καταλάβουμε ότι είναι λάθος μια απόφαση”, ανέφερε ο Ισπανός τεχνικός.

“Πιστεύω στην ειλικρίνεια των διαιτητών. Εμείς ποτέ δεν θα παραπονεθούμε ποτέ για τους διαιτητές μετά τον αγώνα. Ποτέ. Ο κόσμος απ’ έξω μπορεί να πει ό,τι θέλει, αν υπάρχει κάτι που βλέπει. Όταν το παιχνίδι τελειώσει, εγώ δεν θα παραπονεθώ ποτέ για κάτι που συνέβη στο παρκέ”, πρόσθεσε.

Περισσότερα
Περισσότερα

Φασούλας για Ίβκοβιτς: «Στον Ολυμπιακό κερδίσαμε την EuroLeague και μετά κατέστρεψε την ομάδα – Εξαιτίας του έφυγα από τον ΠΑΟΚ»

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Στη συνεργασία του με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς σε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό αναφέρθηκε…