Τζέιμς Χάρντεν και Ράσελ Γουέστμπρουκ συνυπήρξαν στους Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ και παρά την αποχώρησή του “μούσια” με προορισμό το Χιούστον οι σχέσεις τους δεν διαταράχθηκαν.
Χθες οι δύο superstars τέθηκαν αντιμέτωποι στο παρκέ του Toyota Center, με τον ηγέτη των Θάντερ να πραγματοποιεί εξαιρετική εμφάνιση πετυχαίνοντας 49 πόντους, αλλά τον Χάρντεν να φεύγει τελικά νικητής.
“Αποτελεί… “πρόβλημα”. Δεν εγκαταλείπει με τίποτα. Δεν τα παρατάει ποτέ”, δήλωσε ο γκαρντ των Ρόκετς, αναφερόμενος εξαιρετική φετινή παρουσία του Γουέστμπρουκ.