Στερν: “Η FIBA φταίει για τις πολλές απουσίες στο Παγκόσμιο”

Advertisement

Θέση για το χρόνο διεξαγωγής του φετινού Παγκοσμίου Κυπέλλου και τα προβλήματα που προκάλεσε, πήρε ο πρώην κομισάριος του ΝΒΑ, Ντέιβιντ Στερν.

“Η FIBA έκανε ένα μεγάλο λάθος μεταφέροντας το Παγκόσμιο Κύπελλο στα μονά έτη. Με αυτό που έκανε, ζητούσε από τους παίκτες να παίξουν στο Παγκόσμιο, να παίξουν μέσα στη σεζόν και μετά να πάνε και στους Ολυμπιακούς Αγώνες”, τόνισε ο 76χρονος -πλέον- παράγοντας μιλώντας στην εφημερίδα “New York Times” και τον Μαρκ Σπίαρς.

“Όλο αυτό ανάγκασε τους περισσότερους παίκτες να βρεθούν μπροστά σε ένα δίλημμα. Να επιλέξουν δηλαδή σε ποια διοργάνωση από τις δύο θα πρέπει να αγωνιστούν”, υποστήριξε.

Περισσότερα