Στον Ολυμπιακό μέχρι το 2029 ο Γιώργος Μπαρτζώκας

Advertisement

Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Μπαρτζώκα για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός, με τον Έλληνα τεχνικό να παραμένει στον πάγκο των πρωταθλητών Ευρώπης μέχρι το 2029.

Η συμφωνία των δύο πλευρών ολοκληρώθηκε άμεσα, με τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο να δίνουν τα χέρια με τον πολυνίκη προπονητή στην ιστορία της ομάδας και να επιβεβαιώνουν τη συνέχεια μιας συνεργασίας που έχει συνδεθεί με τη σύγχρονη κυριαρχία των Πειραιωτών.

Με τον Μπαρτζώκα στον πάγκο, ο Ολυμπιακός έχει κατακτήσει δύο EuroLeague, το 2013 και το 2026, ένα Διηπειρωτικό Κύπελλο FIBA, τέσσερα πρωταθλήματα Ελλάδας, τρία Κύπελλα Ελλάδας και τέσσερα Super Cup, χτίζοντας έναν κορμό επιτυχιών που οδήγησε τη διοίκηση στην απόφαση να συνεχίσει με τον ίδιο άνθρωπο στην άκρη του πάγκου.

Οι πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός στάθηκαν στη σημασία της κοινής διαδρομής με τον Έλληνα προπονητή, υπογραμμίζοντας πως η ανανέωση δεν αποτελεί μια τυπική συμφωνία, αλλά συνέχεια μιας σχέσης που έχει πλέον αποτυπωθεί στην ιστορία του συλλόγου.

«Η ανανέωση της συνεργασίας μας με τον Γιώργο Μπαρτζώκα για ακόμη τρία χρόνια δεν είναι μια τυπική συμφωνία. Είναι η συνέχεια μιας κοινής διαδρομής που έχει πάψει εδώ και καιρό να μετριέται σε ημερομηνίες και συμβόλαια και έχει ήδη αποτυπωθεί ανεξίτηλα και ένδοξα στην ιστορία του συλλόγου», ανέφεραν μεταξύ άλλων.

Στη δήλωσή τους, οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος μίλησαν για την εμπιστοσύνη τους προς τον Μπαρτζώκα, τονίζοντας πως αυτή έχει κερδηθεί μέσα από έργο, ανθεκτικότητα, συνέπεια και αποτελέσματα. Παράλληλα, στάθηκαν στη φετινή κατάκτηση της EuroLeague και του πρωταθλήματος Ελλάδας, την οποία χαρακτήρισαν αποτέλεσμα αδιάκοπης αφοσίωσης στον κοινό στόχο.

«Μαζί ζήσαμε στιγμές που δεν χωρούν σε απλή αφήγηση. Θριάμβους που έγιναν συλλογική μνήμη, με κορύφωση την κατάκτηση της φετινής Ευρωλίγκας και του Πρωταθλήματος Ελλάδας», σημείωσαν.

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Μπαρτζώκας δεν έκρυψε τη συγκίνησή του για τη νέα συμφωνία, χαρακτηρίζοντας τον Ολυμπιακό κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Ο τρεις φορές κορυφαίος προπονητής της Ευρώπης ευχαρίστησε τους προέδρους για τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτιστεί όλα αυτά τα χρόνια και έστειλε μήνυμα συνέχειας ενόψει της επόμενης τριετίας.

«Η ανανέωση της συνεργασίας μας για τα επόμενα τρία χρόνια με γεμίζει χαρά και συγκίνηση. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας μου στο χώρο», δήλωσε.

Ο Μπαρτζώκας στάθηκε και στη σχέση του με τον κόσμο της ομάδας, χαρακτηρίζοντας τη σύνδεση με τους φιλάθλους ανεξάντλητη πηγή δύναμης, ενώ υπογράμμισε πως η μόνη απάντηση στις στιγμές που έχει χαρίσει ο Ολυμπιακός είναι η διαρκής προσπάθεια για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

«Τα συναισθήματα που μας χαρίζει ο Ολυμπιακός δεν εξοφλούνται. Η μόνη μορφή ανταπόδοσης είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να τον κάνουμε μεγαλύτερο, ισχυρότερο και όσο τον δυνατόν πιο αντάξιο της ιστορίας του», ανέφερε.

Κλείνοντας, ο Έλληνας τεχνικός έδωσε το στίγμα για την επόμενη μέρα των πρωταθλητών Ευρώπης, με μια φράση που δείχνει και τη νοοτροπία με την οποία μπαίνει ο Ολυμπιακός στη νέα σεζόν.

«Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι», κατέληξε.

Περισσότερα