Ο Ρόντνεϊ Χουντ αρνήθηκε να μπει στο παρκέ στο 4ο ματς της σειράς με τους Τορόντο Ράπτορς, ωστόσο δεν πρόκειται να τιμωρηθεί από την ομάδα του Οχάιο.
Όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες των αμερικανικών ΜΜΕ, ο general manager του συλλόγου, Κόμπι Άλτμαν, συναντήθηκε κατ’ ιδίαν την Τρίτη με τον πρώην σούτινγκ γκαρντ των Γιούτα Τζαζ, ο οποίος έδωσε εξηγήσεις και αμέσως μετά απολογήθηκε ενώπιον των συμπαικτών του.
Μετά από αυτή την εξέλιξη το θέμα θεωρείται λήξαν, με τον 25χρονο άσο να υπολογίζεται κανονικά από τον Τάιρον Λου για τη συνέχεια της postseason.