Στη θητεία του στη Βοστώνη την προηγούμενη διετία αναφέρθηκε με αφορμή τη χθεσινή συνάντηση ανάμεσα σε Σέλτικς και Μπλέιζερς ο Έβαν Τέρνερ.
O 28χρονος γκαρντ/φόργουορντ δε δίστασε να παραδεχτεί πως αναπολεί τις μέρες που αγωνιζόταν στην ομάδα του Μπραντ Στίβενς.
“Είχαμε εξαιρετική ομάδα και εξαιρετική χημεία. Δε λέω ότι αυτό δεν υπάρχει τώρα στο Πόρτλαντ, αλλά το κλίμα που υπήρχε στα αποδυτήρια ήταν σπάνιο. Μου άρεσε πολύ αυτό”, δήλωσε αρχικά ο Τέρνερ και συνέχισε:
“Το να παίζεις στο Garden και να φοράς αυτή τη φανέλα ήταν… ντόπα. Δεν είναι μια απλή ομάδα. Ξεκάθαρα μου λείπει αυτή η εμπειρία”, αποκάλυψε ο πρώην παίκτης των Φιλαδέλφεια 76ερς.