Γκριν: “Οι άνθρωποι του NBA έχουν… προηγούμενα μαζί μου”

Advertisement

Μπράντλεϊ Μπιλ και Ντρέιμοντ Γκριν πήραν πρόωρα την άγουσα για τα αποδυτήρια στο χθεσινό ματς των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς με τους Ουάσινγκτον Γουίζαρντς.

Οι δύο παίκτες πιάστηκαν στα χέρια με συνέπεια οι διαιτητές -πολύ λογικά- να τους αποβάλλουν. Ο ιδιόρρυθμος πάουερ φόργουορντ των “πολεμιστών”, όμως, είχε άλλη άποψη…

“Δεν ξέρω τι θα έπρεπε να κάνω, όταν κάποιος με χτυπά δύο φορές. Διδάσκεσαι ως παιδί να μην το επιτρέπεις αυτό. Τι θα έπρεπε να κάνω; Υπάρχει προϊστορία ανάμεσα σε εμένα και το NBA. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ για την αποβολή μου”, υποστήριξε  ο Γκριν.

Δείτε τι συνέβη:

Περισσότερα