Τους παράγοντες που τον ώθησαν στην αποχώρηση από τους Νιου Γιορκ Νικς εξήγησε ο γκαρντ των Καβαλίερς, Ντέρικ Ρόουζ.
“Στους Καβαλίερς μπορώ να κάνω ό,τι θέλω μέσα στο παρκέ”, ανέφερε αρχικά ο “D-Rose” μιλώντας στην εφημερίδα “Νew York Post” και τον Άλεξ Σκουάντρον και συνέχισε:
“Στη Νέα Υόρκη δε μπορούσα να κάνω τίποτα. Δεν μου επιτρεπόταν. Τόσο απλά. Γι’ αυτό λοιπόν και εγώ αποφάσισα να φύγω από εκεί”, υποστήριξε ο MVP του 2011.
Ο 28χρονος πλέι μέικερ δεν μπόρεσε ποτέ να προσαρμοστεί στην τριγωνική επίθεση του Φιλ Τζάκσον, κάτι που ισχύει και για την πλειοψηφία των παικτών της ομάδας του “μεγάλου μήλου”…