Ρόουζ: “Του χρόνου όποιος με θέλει, θα με πληρώσει διπλά!”

Advertisement

Για την απόφασή του να αποδεχθεί την προσφορά των Κλίβελαντ Καβαλίερς για συμβόλαιο με μίνιμουμ αποδοχές μίλησε ο Ντέρικ Ρόουζ.

Ο πρώην παίκτης των Σικάγο Μπουλς και των Νιου Γιορκ θα λάβει μόλις 2,1 εκατομμύρια δολάρια για φέτος, ωστόσο φρόντισε να… προειδοποιήσει για όσα θα συμβούν το επόμενο καλοκαίρι.

“Είχα μια ευκαιρία να συστήσω ξανά τον εαυτό μου στη λίγκα. Ποντάρω στον εαυτό μου. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ήρθα εδώ, πόνταρα στον εαυτό μου. Όλα εξαρτώνται από μένα. Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να μη πληρώσουν, θα πρέπει να με πληρώσουν διπλά”, ανέφερε ο MVP του 2011.

Περισσότερα
Περισσότερα

GM Παναθηναϊκού: «Να άκουγα ότι ο Χουάντσο θα έφευγε να πάει στη Ρεάλ, θα μου έβγαζε νόημα – Στον Ολυμπιακό δεν θα πήγαινε»

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Θέση για το μέλλον του Χουάντσο Ερνανγκόμεθ πήρε ο Δημήτρης Κοντός, βάζοντας…