Το… μπαλάκι στην πλευρά των Μπόστον Σέλτικς σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του πέταξε ο 23χρονος γκαρντ, Μάρκους Σμαρτ.
Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του στο “The Vertical” ο δημοσιογράφος Σαμς Σαράνια, ο Σμαρτ και ο ατζέντης του επιθυμούν να ανανεώσουν τη συνεργασία τους με την ομάδα της Βοστώνης, ωστόσο για την ώρα κανείς από τον σύλλογο δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί τους για να προχωρήσει το deal.
Ο απόφοιτος του Οκλαχόμα Στέιτ φέτος μετρά κατά μέσο όρο 10,0 πόντους, 4,0 ριμπάουντ και 2,0 ασίστ στα πρώτα δύο ματς προετοιμασίας. Πέρυσι, ο Σμαρτ είχε κατά μέσο όρο 10,6 πόντους, 4,6 ασίστ, 3,9 ριμπάουντ και 1,6 κλεψίματα σε 79 συμμετοχές στη regular season με τους Κέλτες.