Για τον νέο του ρόλο στους Νιου Γιορκ Νικς τη φετινή περίοδο μίλησε ο Λετονός πάουερ φόργουορντ, Κρίσταπς Πορζίνγκις.
“Πιστεύω πως ο νέος μου ρόλος φέτος θα μου βγει πολύ φυσικά. Θα είμαι ο ηγέτης της ομάδας. Αυτό που πρέπει να κάνω πρώτα είναι να προπονούμαι σκληρότερα από κάθε άλλον συμπαίκτη μου”, τόνισε αρχικά ο νεαρός άσος μιλώντας στην εφημερίδα “New York Post” και τον Μαρκ Μπέρμαν.
Ακολούθως, πρόσθεσε: “Έχουμε πολλούς παίκτες που δουλεύουν σκληρά και θα κάνω το ίδιο για να δώσω το καλό παράδειγμα. Μέσα από τη σκληρή δουλειά, μπορώ να γίνω ο ηγέτης της ομάδας και να εμπνεύσω τους συμπαίκτες μου. Θέλω να γίνω καλύτερος παίκτης και δουλεύω για να βελτιώσω τις ηγετικές μου ικανότητες. Όσο περνάει ο καιρός, θα γίνομαι ολοένα και καλύτερος”.