Ρέντικ: “Ένας παίκτης ήταν η αιτία για να πάω στους Πέλικανς”

Advertisement

Για τους λόγους που τον έκαναν να επιλέξει τους Νιου Ορλίνς Πέλικανς πέρσι το καλοκαίρι, αποκάλυψε ο σούτινγκ γκαρντ της ομάδας, Τζέι Τζέι Ρέντικ.

“Στις διαπραγματεύσεις κατά τη διάρκεια της περσινής free agency, ήθελα να παίξω στο πλευρό του Τζρου Χόλιντεϊ. Τον προσέγγισα και κάναμε μερικές συζητήσεις. Πριν από αυτό, δεν ήμασταν καν φίλοι. Είχαμε παίξει απλά ως αντίπαλοι όλα αυτά τα χρόνια”, τόνισε ο βετεράνος σουτέρ μιλώντας στο “Old Man & The Three” podcast.

“Είχα ακούσει όμως πάρα πολλά καλά λόγια από πρώην συμπαίκτες μου και από άλλους ανθρώπους μέσα στη λίγκα για εκείνον. Ήταν ο σημαντικότερος λόγος που συμφώνησα με τη Νέα Ορλεάνη”, υποστήριξε.

Περισσότερα