Το εγκώμιο του νέου του συμπαίκτη στους Νιου Ορλίνς Πέλικανς, Τζρου Χόλιντεϊ, έπλεξε ο έμπειρος σούτινγκ γκαρντ, Τζέι Τζέι Ρέντικ.
“Μιλήσαμε με τον Τζρου στο τηλέφωνο. Του είπα πως είναι ένας από τους αγαπημένους μου παίκτες στο ΝΒΑ και το εννοώ πραγματικά αυτό. Είναι κάποιος που σέβομαι και θαυμάζω πάρα πολύ τόσο σαν παίκτη, όσο και σαν άνθρωπο”, ανέφερε αρχικά ο πρώην άσος των Φιλαδέλφεια Σίξερς μιλώντας στο “The Ringer” και τον Μπιλ Σίμονς.
Κλείνοντας, πρόσθεσε: “Η παρουσία τόσων νεαρών παικτών, μας δίνει την ευκαιρία να έχουμε τον ρόλο μέντορα και αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο στην απόφαση μου να παίξω στο πλάι του Τζρου. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που πήγα εκεί”.