Ζακ Όγκουστ: “Σαν μικρός μου αδερφός ο Ίνγκραμ!”

Advertisement

Αφήνουν στην… άκρη την “κόντρα” τους μετά τα περσινά ματς του κολεγιακού πρωταθλήματος ανάμεσα σε Νότρ Νταμ και Ντιουκ οι Ζακ Όγκουστ και Μπράντον Ίνγκραμ.

Ο Έλληνας ομογενής που πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τους Λος Άντζελες Λέικερς, αναφέρθηκε στη σχέση του με το νο. 2 του φετινού draft, υποστηρίζοντας πως τον νιώθει πλέον “σαν τον μικρό του αδερφό”.

“Βάζουμε στην άκρη προς το παρόν την αντιπαλότητα. Το Νότρ Νταμ προφανώς και θα κερδίσει το Ντιουκ ξανά φέτος. Ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες, αλλά είμαστε πλέον πολύ κοντά και ο Μπράντον είναι πια ο μικρός μου αδερφός”, δήλωσε ο Όγκουστ.

Περισσότερα