Το παραδέχτηκε ο Ουίγκινς: “Η χρονιά μου ήταν… χάλια!”

Advertisement

Μετά από τρεις σεζόν κατά τις οποίες κατάφερε να κάνει εμφανή βήματα προόδου, ο Άντριου Ουίγκινς φέτος δεν ικανοποίησε κανέναν με την απόδοσή του. Ούτε καν τον ίδιο του τον εαυτό…

“Δεν πραγματοποίησα την καλύτερη δυνατή σεζόν. Έμαθα πολλά τη φετινή περίοδο, αλλά δεν πιστεύω ότι έκανα καλή σεζόν. Αυτό αποτελεί ένα κίνητρο για να δουλέψω”, ανέφερε αρχικά ο σμολ φόργουορντ των Μινεσότα Τίμπεργουλβς μιλώντας στον Τζέις Φρέντερικ, και συνέχισε:

“Πρέπει αυτό που συνέβη φέτος να το χρησιμοποιήσω ως επιπλέον κίνητρο το καλοκαίρι που έρχεται, προκειμένου να βελτιώσω τις αγωνιστικές μου αδυναμίες”, υποστήριξε ο 23χρονος άσος των “λύκων”.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…