Την πεποίθηση ότι ο ίδιος θα πρέπει να αναδειχθεί “Καλύτερος Έκτος Παίκτης” τη φετινή αγωνιστική περίοδο εξέφρασε ο γκαρντ των Λος Άντζελες Κλίπερς, Λου Γουίλιαμς.
Σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα “ClutchPoints” και τον Τόμερ Έιζερλι, ο πρώην παίκτης των Λέικερς και των Ρόκετς εμφανίστηκε βέβαιος πως το εν λόγω βραβείο θα καταλήξει στα δικά του χέρια.
“Είμαι βέβαιος ότι κατακτήσω το βραβείο. Είμαι ο πρώτος παίκτης που προηγείται σε μέσο όρο πόντων και ασίστ ερχόμενος από τον πάγκο. Το όνομά μου ήταν στην κουβέντα για το All-Star Game και η ομάδα μου ήταν ανταγωνιστική παρά τα όσα έγιναν. Και αυτό οφείλεται κυρίως σε εμένα”, δήλωσε ο 31χρονος άσος.