ΒΟΜΒΑ Σίμονς: “Δεν έχει λόγο ύπαρξης το κολεγιακό μπάσκετ!”

Advertisement

Για την εμπειρία κατά τη θητεία του στο κολέγιο μίλησε ο νεαρός φόργουορντ των Φιλαδέλφια Σίξερς, Μπεν Σίμονς.

“Αν δεν παίζαμε εκεί, πολλοί άνθρωποι θα έχαναν πολλά χρήματα. Πιστεύω πως αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που αγωνιζόμαστε εκεί”, υποστήριξε αρχικά ο rookie της ομάδας του Μπρετ Μπράουν μιλώντας στο “Uninterrupted” και συνέχισε:

“Πιστεύω πως μαθαίνεις πολλά περισσότερα όταν παίζεις με επαγγελματίες παίκτες γύρω σου. Κοιτάζοντας το όλο αυτό συνολικά, ειλικρινά δεν ξέρω σε τι με βοήθησε. Νομίζω πως την περασμένη σεζόν στους Σίξερς, έμαθα πολλά περισσότερα απ’ όσα είχα μάθει στο εκεί”, ανέφερε.

Περισσότερα