Απολογήθηκε στους συμπαίκτες του ο Μπιλ

Advertisement

Συγνώμη από τους συμπαίκτες του ζήτησε ο σούτινγκ γκαρντ των Ουάσινγκτον Γουίζαρντς, Μπράντλεϊ Μπιλ.

Ο 24χρονος άσος των “μάγων” έδωσε εξηγήσεις για την αποβολή του στο ματς με τους Γουόριορς λόγω του καβγά του με τον Ντρέιμοντ Γκριν. Η εμπλοκή του σε αυτή την κοκορομαχία προκάλεσε την αποβολή του, γεγονός που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της αναμέτρησης.

“Μόλις ολοκληρώθηκε το πρώτο ημίχρονο, πήγα και ζήτησα συγνώμη από τους συμπαίκτες μου. Το ίδιο έκανα και αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα. Ήταν κάτι πραγματικά ανεπίτρεπτο για εμένα και την επόμενη φορά θα πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός. Θα πρέπει να δείχνω μεγαλύτερη ηγετική ικανότητα και να έχω μεγαλύτερο αυτοέλεγχο”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Μπράντλεϊ Μπιλ.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…