Ρόουζ: “Του χρόνου όποιος με θέλει, θα με πληρώσει διπλά!”

Advertisement

Για την απόφασή του να αποδεχθεί την προσφορά των Κλίβελαντ Καβαλίερς για συμβόλαιο με μίνιμουμ αποδοχές μίλησε ο Ντέρικ Ρόουζ.

Ο πρώην παίκτης των Σικάγο Μπουλς και των Νιου Γιορκ θα λάβει μόλις 2,1 εκατομμύρια δολάρια για φέτος, ωστόσο φρόντισε να… προειδοποιήσει για όσα θα συμβούν το επόμενο καλοκαίρι.

“Είχα μια ευκαιρία να συστήσω ξανά τον εαυτό μου στη λίγκα. Ποντάρω στον εαυτό μου. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ήρθα εδώ, πόνταρα στον εαυτό μου. Όλα εξαρτώνται από μένα. Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να μη πληρώσουν, θα πρέπει να με πληρώσουν διπλά”, ανέφερε ο MVP του 2011.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…