Ίνγκραμ: «Κάθε μέρα γίνομαι και καλύτερος»

Advertisement

Για τη σεζόν που έφυγε, αλλά για τις ατομικές του φιλοδοξίες ενόψει της φετινής περιόδου μίλησε ο νεαρός άσος των Λέικερς, Μπράντον Ίνγκραμ.

“Πήρα πολλά μαθήματα από την περσινή σεζόν. Ξεκίνησα να παίζω χωρίς να ξέρω τι μπορεί να αντιμετωπίσω. Κάθε παιχνίδι που ερχόταν, με μάθαινε και κάτι καινούριο. Με έκανε καλύτερο και με έβαζε στο σωστό δρόμο”, ανέφερε αρχικά ο Ίνγκραμ στο “BiProUSA.com” και συνέχισε:

“Συνολικά, έμαθα πολλά διαφορετικά πράγματα την περασμένη σεζόν. Πήρα πολλά μαθήματα και τα έβαλα όλα στη φετινή μου προετοιμασία. Εργάστηκα σκληρά σε όσους τομείς υστέρησα πέρυσι και πλέον πιστεύω πως θα είμαι πολύ καλύτερος τη χρονιά που μας έρχεται”, υποστήριξε.

Πέρυσι, ο 20χρονος σμολ φόργουορντ αγωνίστηκε σε 79 ματς, έχοντας κατά μέσο όρο 9,4 πόντους και 4,0 ριμπάουντ σε 28,8 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…