Πέιτον: “Το Σιάτλ αξίζει να έχει μια ομάδα στο ΝΒΑ”

Advertisement

Για την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας ομάδας στο ΝΒΑ που να προέρχεται από το Σιάτλ μίλησε ο πρώην άσος των Σουπερσόνικς, Γκάρι Πέιτον.

“Όπως γνωρίζετε, είμαι αναμεμειγμένος σε πολλά θέματα και ξέρω όλα όσα συμβαίνουν. Δεν είναι εύκολη υπόθεση. Εσείς ακούτε μόνο φήμες, αλλά αυτές οι φήμες κυκλοφορούν εδώ και χρόνια. Γίνονται πολλά στο Σιάτλ που εσείς δεν γνωρίζετε. Δεν μπορούμε να φτιάξουμε ομάδα εάν δεν έχουμε πρώτα ένα γήπεδο να παίξει. Δε γίνεται να λειτουργήσει ομάδα χωρίς γήπεδο και γι’ αυτό όλοι κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση”, τόνισε αρχικά ο Πέιτον και συνέχισε:

“Θέλουμε ξανά μια ομάδα στην πόλη και συνεχίζουμε να ελπίζουμε για κάτι τέτοιο. Το Σιάτλ και ο κόσμος του αξίζουν μια ομάδα. Είμαι χαρούμενος που όλοι το σκέφτονται έτσι, αλλά θα πρέπει να γίνουν πρώτα κάποια πράγματα και το κυριότερο είναι να φτιάξουμε το γήπεδο. Όταν το φτιάξουμε, τότε πιστεύω πως θα βρούμε θέση στο ΝΒΑ”, υποστήριξε.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…