Παρελθόν από τη Βιλερμπάν αποτελεί ο Μπράιαν Ανγκόλα, με τη γαλλική ομάδα να ανακοινώνει επίσημα την αποχώρησή του.
Ο Κολομβιανός είχε ενταχθεί στη Βιλερμπάν στη διάρκεια της περσινής σεζόν και κατάφερε άμεσα να αποκτήσει σημαντικό ρόλο, καθώς εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο παραγωγικούς παίκτες της ομάδας στην EuroLeague.
Η παρουσία του στη διοργάνωση ήταν εντυπωσιακή, καθώς μέτρησε 15,3 πόντους, 3,0 ριμπάουντ και 3,9 ασίστ κατά μέσο όρο, δείχνοντας την ικανότητά του να επηρεάζει το παιχνίδι κυρίως μέσω του σκοραρίσματος.
Στο σύντομο πέρασμά του από τη Βιλερμπάν πρόλαβε να ξεχωρίσει και σε ατομικό επίπεδο, κερδίζοντας το βραβείο του MVP της 30ής αγωνιστικής στην EuroLeague.
Η γαλλική ομάδα αποχαιρέτησε τον Ανγκόλα με επίσημη ανακοίνωση, ευχαριστώντας τον για την προσφορά και τη στάση του από τη στιγμή που εντάχθηκε στο ρόστερ.
«Ολόκληρος ο σύλλογος ευχαριστεί τον Μπράιαν Ανγκόλα για τη δέσμευσή του, τον επαγγελματισμό του και την καλή του διάθεση από την άφιξή του στη διάρκεια της σεζόν. Του ευχόμαστε τα καλύτερα για τη συνέχεια της καριέρας του», αναφέρει η Βιλερμπάν.
Thank you Braian 🤝
L’ensemble du club remercie Braian Angola pour son engagement, son professionnalisme et sa bonne humeur depuis son arrivée en cours de saison.
Nous lui souhaitons le meilleur dans la suite de sa carrière. pic.twitter.com/3sQURWCHK5
— LDLC ASVEL (@LDLCASVEL) June 25, 2026
