Παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα αποτελεί ο Αϊζάια Κάνααν, με την ομάδα του Βελιγραδίου να ανακοινώνει επίσημα πως ο Αμερικανός γκαρντ δεν θα συνεχίσει τη νέα σεζόν.
Το τέλος της συνεργασίας με τον Αϊζάια Κάνααν επιβεβαίωσε ο Ερυθρός Αστέρας, κλείνοντας έτσι τον κύκλο του 34χρονου γκαρντ στην ομάδα του Βελιγραδίου.
Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού δεν θα βρίσκεται στο ρόστερ της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, με τον σύλλογο της Σερβίας να τον αποχαιρετά μέσω επίσημης ενημέρωσης.
«Ο Αμερικανός γκαρντ Αϊζάια Κάνααν από την επόμενη σεζόν δεν θα φορά τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα Meridianbet», ανέφερε αρχικά η ανακοίνωση της ομάδας.
Παράλληλα, ο Ερυθρός Αστέρας ευχαρίστησε τον Κάνααν για την παρουσία του στον σύλλογο, τονίζοντας: «Ο Ερυθρός Αστέρας Meridianbet ευχαριστεί τον Αϊζέια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συμβολή του στον σύλλογο και του εύχεται υγεία και επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».
Πλέον, ο έμπειρος γκαρντ κυκλοφορεί ελεύθερος στην αγορά, την ώρα που ο Ερυθρός Αστέρας συνεχίζει τον σχεδιασμό του για τη νέα σεζόν στην EuroLeague.
