Γουέστμπρουκ: “Μόνο στους Θάντερ θέλω να είμαι”

Advertisement

Οι Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ μπορεί να μην κατάφεραν να προχωρήσουν πολύ στα φετινά πλέι-οφ, ωστόσο η επιθυμία του Ράσελ Γουέστμπρουκ να συνεχίσει στην ομάδα δεν έχει κλονιστεί ούτε στο ελάχιστο.

Ο 28χρονος πόιντ γκαρντ ρωτήθηκε αν προτίθεται να υπογράψει επέκταση του συμβολαίου του με την ομάδα του Μπίλι Ντόνοβαν της Οκλαχόμα και απάντησε: “Προφανώς και θέλω να μείνω. Οι Θάντερ είναι η ομάδα που θέλω να αγωνίζομαι”.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του ESPN, οι ιθύνοντες των Θάντερ σκοπεύουν σύντομα να καταθέσουν πρόταση στον “Russ” για νέο πενταετές συμβόλαιο με συνολικές αποδοχές 220 εκατομμυρίων δολαρίων.

Περισσότερα