Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση έκανε ο προπονητής του Ολυμπιακού, Γιώργος Μπαρτζώκας, στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του τέταρτου τελικού με τον Παναθηναϊκό.
“Ο Παναθηναϊκός είναι μάστορας σε αυτό (σ.σ. στον χαρτοπόλεμο) πολλά χρόνια τώρα. Εμείς δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε, πρέπει να παίζουμε σύμφωνα με τις δυνατότητές μας και να παίζουμε με αυτοπεποίθηση. Δεν το κάναμε και υπεύθυνος είμαι κι εγώ”, δήλωσε.
“Περιμένατε κάτι άλλο να γίνεται έξω από το γήπεδο; Αν υπάρχουν αντεγκλήσεις μέσα στο ματς, είναι στο πνεύμα του παιχνιδιού. Δεν είναι σχολικός αθλητισμός, υπάρχουν τίτλοι, χρήματα, πριμ, καριέρες και ο καθένας θα πρέπει να δικαιολογεί από μας”, πρόσθεσε.
