Χαμός στα αποδυτήρια της Πυλαίας μετά το ΠΑΟΚ-ΑΕΚ – Ζούρος: «Λυπηρό να συμβαίνουν αυτά»

Advertisement

Για επεισόδιο που έλαβε χώρα έξω από τα αποδυτήρια της ΑΕΚ έκανε λόγο ο προπονητής των “κιτρινόμαυρων”, Ηλίας Ζούρος μετά τη νίκη της ομάδας του κόντρα στον ΠΑΟΚ.

“Είναι λυπηρό να συμβαίνουν επεισόδια έξω από τα αποδυτήριά μας. Πιστεύω ότι είναι λάθος, γιατί δεν έχουμε δώσει δικαιώματα σαν ομάδα. Δεν επιτρέπεται αυτό. Καλή συνέχεια στον ΠΑΟΚ και εμείς ετοιμαζόμαστε για το παιχνίδι της Τρίτης”, δήλωσε ο τεχνικός της Ένωσης.

“Όταν τελείωσε το ματς, ζήτησα συγγνώμη για τη συμπεριφορά μου. Η συνέχεια ήταν λάθος. Εύχομαι τα καλύτερα στον ΠΑΟΚ”, είπε.




Περισσότερα