Ζήτησε συγνώμη από τους φίλους των Μπουλς ο Γουέιντ!

Advertisement

Οι Σικάγο Μπουλς πραγματοποίησαν τα ξημερώματα ακόμα μια κακή εμφάνιση στην αναμέτρηση με τους Ατλάντα Χοκς, γνωρίζοντας την ήττα με 103-92.

Ο Ντουέιν Γουέιντ που έμεινε στους 4 πόντους έχοντας 2/10 σουτ εντός παιδιάς, ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει δημόσια συγνώμη από τους οπαδούς τους “ταύρων”, αλλά και τους ανθρώπους που τον θαυμάζουν προσωπικά.

“Αυτή η εμφάνιση ήταν απαίσια! Ζητώ συγνώμη απ’ όλους τους φιλάθλους από το Σικάγο και τους φαν μου”, δήλωσε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter ο “Flash”.

Δείτε το “τιτίβισμα” του βετεράνου γκαρντ:

Περισσότερα
Περισσότερα

Το Backdoor Podcast αποκαλύπτει τη μεγάλη μεταγραφική μάχη μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Τον παίκτη που φέρεται να βρίσκεται στο στόχαστρο τόσο του Παναθηναϊκού, όσο…