Ιδιοκτήτης Κλίπερς: «Σε λίγο στο Λος Άντζελες η μεγάλη ομάδα θα είμαστε εμείς, όχι οι Λέικερς»

Advertisement

Υψηλούς στόχους έχει θέσει για το μέλλον των Λος Άντζελες Κλίπερς ο ιδιοκτήτης του συλλόγου, Στιβ Μπάλμερ, υποστηρίζοντας πως σύντομα θα είναι η μεγάλη ομάδα της “Πόλης των Αγγέλων”.

“Έχετε πει ότι η αυτή είναι η πόλη των Λέικερς. Όχι, δεν είναι των Λέικερς. Είναι των Λέικερς και των Κλίπερς”, ανέφερε ο γνωστός επιχειρηματίας μιλώντας στο δίκτυο ESPN και τον Ομ Γιάνγκμισουκ.

“Κάποια μέρα θα είμαστε σε θέση να λέμε ότι είναι η πόλη των Κλίπερς και μετά των Λέικερς. Η δημιουργία του νέου γηπέδου αποτελεί ακόμη μια δήλωση ότι δεν είμαστε ο μικρότερος αδερφός κανενός. Είμαστε μια πραγματική ομάδα”, υποστήριξε.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…