Έξαλλος με τις πρόσφατες δηλώσεις του Μάρτσιν Γκόρτατ περί “μη ποιοτικού πάγκου” στους Γουίζαρντς, εμφανίστηκε ο Σκοτ Μπρουκς.
“Κοιτάζω τα πράγματα συνολικά. Όταν ήμουν παίκτης, ερχόμουν από τον πάγκο και δεν ήθελα να υπάρχει τέτοιου είδους διαχωρισμός. Δεν έχουμε δύο ομάδες εδώ, είμαστε μία ομάδα και προφανώς δεν είμαστε ευχαριστημένοι και χαρούμενοι για το έως τώρα 2-7”, τόνισε ο πρώην προπονητής των Θάντερ απευθυνόμενος στους παίκτες του.
Υπενθυμίζεται ότι το περασμένο Σάββατο, ο Πολωνός είχε χαρακτηρίσει τον πάγκο της Ουάσινγκτον ως “έναν από τους χειρότερους στη λίγκα”, δήλωση που -όπως είναι λογικό- δεν άρεσε καθόλου στον 51χρονο τεχνικό…
Στην έξοδο από τη Βαλένθια και οι Κοστέλο και Ντάριους Τόμπσον – Πού αναμένεται να συνεχίσουν
Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Νέες αποχωρήσεις αναμένονται στη Βαλένθια μετά την ιστορική σεζόν της, με τον…