Ο Μόουζες Ράιτ αποκάλυψε σε ποια ομάδα θα αγωνιστεί του χρόνου

Advertisement

Τη συμφωνία του με την Μπαρτσελόνα επιβεβαίωσε ο Μόουζες Ράιτ, μιλώντας στην COSMOTE TV από τη Σύρο και το Stoiximan Aegeanball Festival.

Ο Αμερικανός σέντερ βρέθηκε στη Σύρο για να λάβει μέρος στο Stoiximan Aegeanball Festival και αναφέρθηκε στον επόμενο σταθμό της καριέρας του, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά ότι θα συνεχίσει στην ομάδα της Βαρκελώνης.

«Ναι, θα φοράω κόκκινα και μπλε. Θέλω να πάω εκεί και να έχω επίδραση, να φέρω το πνεύμα του νικητή. Φιλοδοξώ να τους βοηθήσω να επιστρέψουν στους τίτλους», ανέφερε.

Με αυτόν τον τρόπο, ο Ράιτ έβαλε τέλος στα σενάρια των τελευταίων ημερών, καθώς το όνομά του είχε συνδεθεί με την ελληνική αγορά και κυρίως με τον Παναθηναϊκό. Ο ίδιος, ωστόσο, ξεκαθάρισε πως ο επόμενος σταθμός του θα είναι οι «μπλαουγκράνα».

Παράλληλα, ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού μίλησε με ιδιαίτερα θερμά λόγια για τους Πειραιώτες, τονίζοντας πως δεν ξεχνά τη στήριξη που είχε από την ομάδα στην περιπέτεια που πέρασε με την υγεία του.

«Φοβήθηκα λίγο στον τελικό της EuroLeague. Η Ρεάλ ήταν πολύ ανταγωνιστική, αλλά ήταν σπουδαίο που ο Ολυμπιακός κέρδισε και μάλιστα στο ΟΑΚΑ. Δεν τα καταφέραμε πέρσι στα 100 χρόνια του συλλόγου, αλλά φέτος ήταν μια φοβερή χρονιά για τον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός ήταν δίπλα μου σε όλη αυτή την περιπέτεια που είχα με την υγεία μου. Μπόρεσα να δείξω λίγο από το ταλέντο μου εκεί», είπε.

Ο Ράιτ αγωνίστηκε τη σεζόν που ολοκληρώθηκε στη Ζαλγκίρις, πραγματοποιώντας μια πολύ καλή χρονιά και επιβεβαιώνοντας πως παραμένει ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αθλητικούς ψηλούς της EuroLeague.

«Ήταν μια εξαιρετική σεζόν στην Ζαλγκίρις. Ήταν λίγο κρύα, αλλά πέρασα πολύ όμορφα και μπόρεσα να εξελιχθώ ως παίκτης», σημείωσε.

Πλέον, ο Αμερικανός ετοιμάζεται για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του στη Βαρκελώνη, με στόχο να βοηθήσει την Μπαρτσελόνα να επιστρέψει σε τροχιά τίτλων.

Περισσότερα