Ανησυχία προκάλεσε στον Ολυμπιακό η αποχώρηση του Σάσα Βεζένκοβ για τα αποδυτήρια, στη διάρκεια του δεύτερου δεκαλέπτου του Game 1 απέναντι στον Παναθηναϊκό για τους τελικούς της Stoiximan GBL.
Ο Βούλγαρος πάουερ φόργουορντ βρέθηκε στο έδαφος στο 14ο λεπτό της αναμέτρησης στο ΣΕΦ και στη συνέχεια κατευθύνθηκε προς τα αποδυτήρια, με τους ανθρώπους των Πειραιωτών να περιμένουν την κατάστασή του.
Λίγο αργότερα, πάντως, ο Βεζένκοβ επέστρεψε στον πάγκο του Ολυμπιακού, γεγονός που μετρίασε την αρχική ανησυχία για τον αστέρα των «ερυθρολεύκων».
Η κατάστασή του παρακολουθείται από το ιατρικό επιτελείο, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό εάν θα αγωνιστεί στη συνέχεια της αναμέτρησης.
