Άγριο κράξιμο σε Πετρούσεφ στην Σερβία – Τι του καταλογίζουν οι οπαδοί του Ερυθρού Αστέρα

Advertisement

Δεκάδες σχόλια οργής έκαναν την εμφάνισή τους στην πρόσφατη ανάρτηση της διοίκησης του Ερυθρού Αστέρα στο Χ, με την οποία ενημέρωσε και επίσημα το κοινό της ομάδας πως ο Φίλιπ Πετρούσεφ θα συνεχίσει αλλού την καριέρα του.

Η απόφαση του Σέρβου φόργουορντ/σέντερ να μην συνεχίσει στο σύλλογο του Βελιγραδίου και να υπογράψει στην ομάδα του Ντουμπάι δεν ήχησε θετικά στα αυτιά της πλειοψηφίας των οπαδών των “ερυθρόλευκων”.

Δείτε μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα tweets:

  • “Δεν χαίρομαι αλλά ούτε λυπάμαι ιδιαίτερα που δεν θα τον δούμε ξανά στη φανέλα μας. Περίεργο συναίσθημα αλλά έτσι νιώθω. Κάτι πάνω του με κάνει να μένω αδιάφορος”.

  • “Δεν χρειάζονται αγάπες. Η ομάδα δεν πρέπει να διασύρεται προσπαθώντας να τον επαναφέρει. Ευχαριστούμε και… μακριά το σπίτι του”.

  • “Και εσείς ξανασκεφτήκατε να τον πάρετε πίσω, ηλίθιοι”.

  • “Ποτέ δεν κατηγόρησα παίκτη μας αλλά δεν καταλαβαίνω τους «προσωπικούς λόγους» του. Φύγε και μην ξαναπατήσεις ΠΟΤΕ στο σύλλογο”.

  • “Μπορεί κάποιος που ξέρει να μου εξηγήσει πώς γίνεται τώρα η αποζημίωση να ήταν 500.000 ευρώ, ενώ όταν έπρεπε εμείς να πληρώσουμε, η τιμή ήταν 1-1,2 εκατομμύρια; Τι δεν κατάλαβα;”.
Περισσότερα