«Θα ήθελα πολύ Μίτσιτς και Πετρούσεφ στην ομάδα»

Advertisement

Συνέντευξη στο “SportKlub” παραχώρησε ο Νόβακ Τζόκοβιτς, ο οποίος δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τον αγαπημένο του Ερυθρό Αστέρα.

“Το μπάσκετ είναι το αγαπημένο μου άθλημα μετά από το τένις. Ξέρω ότι οι διεθνείς μας αρχίζουν να προετοιμάζονται για το EuroBasket και ελπίζω ότι θα πάμε με μία γεμάτη και δυνατή ομάδα. Πολλά λέγονται για Παρτίζαν και Ερυθρό Αστέρα, πάντα αυτή την εποχή γράφονται πολλές ιστορίες, υπάρχουν και ο Μίτσιτς με τον Πετρούσεφ”, τόνισε ο πασίγνωστος τενίστας.

“Είναι δύο αστέρες και θα ήθελα πολύ να γυρίσουν, όμως νομίζω ότι αυτές οι δύο περιπτώσεις δεν είναι στα δικά μας χέρια. Θα εξαρτηθούν από πολλούς παράγοντες”, πρόσθεσε.

Περισσότερα