Παίκτης του Ολυμπιακού θα παραμείνει και τη νέα σεζόν ο Τάιλερ Ντόρσεϊ, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Παπαθεοδώρου στην εκπομπή του SDNA, “Magic EuroLeague”.
“Για τον Ντόρσεϊ είναι οριστική η απόφαση του Ολυμπιακού, θα συνεχίσει κανονικά. Δεν θεωρώ ότι υπήρχε μετά τους τελικούς πολύ μεγάλη αμφιβολία, αλλά να θεωρήσουμε δεδομένη πλέον την παρουσία του στο ρόστερ, ενώ πριν μάλλον δεν ήταν”, υπογράμμισε.
Σε 20 εμφανίσεις στην EuroLeague ο Ντόρσεϊ είχε κατά μέσο όρο 10,1 λεπτά συμμετοχής, μετρώντας 3,3 πόντους, 1,0 ασίστ και 1,0 ριμπάουντ ανά αγώνα, ενώ το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό εκπνέει το καλοκαίρι του 2026.
Δείτε όλη την εκπομπή:
