Ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τον κανονισμό του salary cap στην EuroLeague, έφερε στο φως ο ρεπόρτερ της ιστοσελίδας “Basketnews.com”, Ντονάτας Ουρμπόνας.
“Επρόκειτο να υπάρχουν δύο παίκτες που θα εξαιρούνται από το payroll, ως franchise players. Άκουσα ότι όταν κάποιες ομάδες έκαναν υπολογισμούς, ξαφνικά ξεκίνησε η συζήτηση στην EuroLeague μεταξύ των μετόχων ότι «πρέπει να αλλάξουμε τον κανονισμό, ας τους κάνουμε 3»”, αποκάλυψε ο Λιθουανός στο “Urbonus” podcast.
“Γιατί πολλές ομάδες παρατήρησαν ότι θα πρέπει να καταβάλλουν υπέρογκο ποσό ως φόρο πολυτελείας λόγω των συμβολαίων που έχουν. Οπότε πιθανότατα θα υπάρχουν τρεις παίκτες που θα εξαιρούνται από το payroll”, σημείωσε.
Ακούστε ολόκληρο το podcast:
