Το δικό του σχόλιο έκανε ο ηγέτης της Μονακό, Μάικ Τζέιμς, για τις 17 βολές του Εβάν Φουρνιέ στην αναμέτρηση της Παρασκευής ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Παρί.
Οι “ερυθρόλευκοι” εκτέλεσαν συνολικά 43 βολές στο συγκεκριμένο ματς, με τις 17 εξ αυτών να τις εκτελεί ο Γάλλος γκαρντ/φόργουορντ των Πειραιωτών.
“17 βολές είναι overdose”, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Χ ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού.
Δείτε το tweet:
17 free throws is OD. Lol
— Mike James (@TheNatural_05) December 6, 2024
