«Αν ήμουν αυτός που έπαιρνε τις αποφάσεις, θα απέλυα τον προπονητή»

Advertisement

Κριτική στους Λος Άντζελες Λέικερς και προσωπικά στον προπονητή τους, Τζέι Τζέι Ρέντικ, με αφορμή την εικόνα τους το τελευταίο διάστημα, άσκησε ο παλαίμαχος άσος των Ουάσινγκτον Γουίζαρντς, Γκίλμπερτ Αρίνας.

“Είναι άσχημη η εικόνα τους. Θα απέλυα τον Τζέι Τζέι Ρέντικ, αν ήμουν αυτός που έπαιρνε τις αποφάσεις στους Λέικερς”, ανέφερε ο “Agent Zero” στην εκπομπή του.

Οι “λιμνάνθρωποι” ξεκίνησαν τη σεζόν με 3-0, εμφανίζοντας αρχικά καλό αγωνιστικό πρόσωπο, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη και πλέον βρίσκονται στο 12-10, όντας στην 10η θέση του πίνακα της Δυτικής Περιφέρειας.

Περισσότερα