«Τουλάχιστον το 50% των παικτών του NBA δεν μπορούν να παίξουν στην EuroLeague»

Advertisement

Τη δική του άποψη για τους παίκτες του ΝΒΑ, εξέφρασε ο προπονητής της Μόρναν, Μιχάιλο Παβίτσεβιτς.

“Αν κάποιος αγγίξει λίγο μια φανέλα του NBA, νομίζει ότι είναι εξωγήινος. Βλέπουν το ευρωπαϊκό μπάσκετ από αυτή την οπτική γωνία. Τουλάχιστον το 50% των παικτών του ΝΒΑ δεν μπορούν να παίξουν στην EuroLeague”, δήλωσε ο Μαυροβούνιος τεχνικός, ο οποίος στο παρελθόν έχει εργαστεί στον Ερυθρό Αστέρα.

“Είναι δύσκολο για αυτούς να καταλάβουν. H ABA League είναι ένα από τα πιο δύσκολα πρωταθλήματα στην Ευρώπη, προσπάθησα να τους το δείξω, αλλά κάποιοι παίκτες δυσκολεύονται να το αποδεχτούν”, τόνισε.

Περισσότερα