Για την κατάσταση που επικρατεί στους Μπρούκλιν Νετς μετά την αποχώρηση του Κάιρι Ίρβινγκ, πήρε θέση ο ρεπόρτερ του ESPN, Ζακ Λόου.
“Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους Μπρούκλιν Νετς, δεν ήταν ούτε ο Κάιρι Ίρβινγκ, ούτε ο Τζέιμς Χάρντεν, ούτε όλα όσα μπορεί να ακούγονται”, ανέφερε ο Αμερικανός δημοσιογράφος.
“Το μεγαλύτερο τους πρόβλημα είναι πως ο Μπεν Σίμονς είναι το απόλυτο μηδενικό. Ο πρώην παίκτης των Σίξερς έχει συμβόλαιο για ακόμη δύο σεζόν μετά τη φετινή, το οποίο θα του αποφέρει συνολικά 80 εκατομμύρια δολάρια. Το πρόβλημα είναι πως δεν είναι παραγωγικός πλέον”, κατέληξε.