«Αυτοκτονία» Λέικερς: Απομάκρυναν από το ρόστερ τους έξι καλύτερους σουτέρ!

Advertisement

Ό,τι… μπορούσαν προκειμένου να γίνουν χειρότεροι στον τομέα του μακρινού σουτ, έκαναν οι ιθύνοντες των Λος Άντζελες Λέικερς κατά τη διάρκεια της φετινής offseason.

Οι “λιμνάνθρωποι” ήταν από πέρσι μία από τις χειρότερες ομάδες στο τρίποντο και με τις καλοκαιρινές τους κινήσεις έκαναν το πρόβλημα ακόμη μεγαλύτερο.

Όπως σημειώνει η ιστοσελίδα “BasketballForever”, οι Καλιφορνέζοι απομάκρυναν από το ρόστερ τους έξι πιο αποτελεσματικούς παίκτες πίσω από τη γραμμή των 7,25.

Εκτός ομάδας του Ντάρβιν Χαμ βρέθηκε ο Ντι Τζέι Όγκουστιν που είχε ποσοστό ευστοχίας 43%, ο Γουέιν Έλινγκτον, ο Μαλίκ Μονκ και ο Έιβερι Μπράντλεϊ με 39%, ο Καρμέλο Άντονι με 38% και ο Κεντ Μπέιζμορ με 36%.

Περισσότερα