Οι Λος Άντζελες Λέικερς αποφάσισαν να αποδεσμεύσουν τον Τζοέλ Αγιαγί, ωστόσο ο Γάλλος δεν έμεινε για πολύ καιρό χωρίς ομάδα.
Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, οι Ουάσινγκτον Γουίζαρντς έκαναν claim όσο ο 21χρονος γκαρντ βρισκόταν στους waivers και τον ενέταξαν στο έμψυχο δυναμικό τους, με τον παίκτη να υπογράφει two-way συμβόλαιο.
Ο Αγιαγί αγωνίστηκε πέρσι στο κολεγιακό πρωτάθλημα και μέτρησε 12,0 πόντους, 6,9 ριμπάουντ και 2,7 ασίστ ως παίκτης του Γκονζάγκα, ενώ σε περίπτωση που οι “μάγοι” δεν τον αποκτούσαν, ήταν δεδομένο πως οι “λιμνάνθρωποι” θα επιχειρούσαν να τον προσεγγίσουν εκ νέου προτείνοντάς του να αγωνιστεί με τη θυγατρική τους ομάδα στην αναπτυξιακή λίγκα.