Ιδιοκτήτης Κλίπερς: «Ανησυχούν πολύ οι Λέικερς γιατί νιώθουν ότι απειλούνται από εμάς»

Advertisement

Βέβαιος πως το νέο γήπεδο που χτίζουν οι Λος Άντζελες Κλίπερς θα ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο την ομάδα του, εμφανίστηκε ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Στιβ Μπάλμερ.

“Είμαστε καλοί αυτή τη στιγμή και θα είμαστε καλοί κάθε χρόνο. Θα χτίσουμε το δικό μας γήπεδο και θα αποκτήσουμε ακόμη πιο ισχυρή ταυτότητα και τη δική μας προσωπικότητα”, ανέφερε ο 65χρονος επιχειρηματίας.

“Υπάρχουν 30 ομάδες στη λίγκα. Δηλαδή άλλες 29 εκτός από εμάς. Τυχαίνει να εδρεύουμε στο Λος Άντζελες. Η δική μας έκφραση είναι “LA Our Way”. Τώρα που χτίζουμε τη δική μας ταυτότητα, οι άλλοι νιώθουν κάπως να απειλούνται”, δήλωσε.

“Εννοώ τους οπαδούς. Οι παίκτες είναι στην πραγματικότητα κάτι διαφορετικό. Αν οι και αυτοί απειλούνται, ΟΚ. Αυτό σημαίνει ότι τα πηγαίνουμε καλά”, υποστήριξε ο Μπάλμερ.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…