Ο Γουέιντ εξήγησε γιατί οι Χιτ απέτυχαν στην πρώτη χρονιά του ΛεΜπρόν

Advertisement

Στη βασική αιτία για την αποτυχία των Μαϊάμι Χιτ να κατακτήσουν τον τίτλο τη σεζόν 2010-11, αναφέρθηκε ο Ντουέιν Γουέιντ.

“Όλο αυτό το κλίμα δημιούργησε μια κατάσταση στην οποία δεν υπήρχε πια διασκέδαση στο παιχνίδι για εμάς. Ήμασταν οι “κακοί” της υπόθεσης και αυτό μας αφαίρεσε τη χαρά. Μπορεί να ήμασταν καλοί σαν ομάδα, αλλά δεν το διασκεδάζαμε”, δήλωσε ο “Flash”.

“Αυτό το μίσος που υπήρχε για εμάς δεν το διαχειριστήκαμε σωστά. Όλα όσα λέγονταν για εμάς τα παίρναμε προσωπικά. Δεν καταφέραμε να αποδώσουμε στο βαθμό που έπρεπε όταν ήρθαν τα κρίσιμα παιχνίδια”, τόνισε.

Υπενθυμίζεται πως οι Χιτ το 2011 έφτασαν στους τελικούς του NBA, όπου ηττήθηκαν από τους Ντάλας Μάβερικς με 4-2 νίκες.

Περισσότερα