Για την επιστροφή των παικτών στα προπονητικά κέντρα μίλησε ο general manager των Ατλάντα Χοκς, Τράβις Σλενκ.
“Σίγουρα υπάρχουν πολλά θετικά στοιχεία από το άνοιγμα των αθλητικών εγκαταστάσεων. Οι παίκτες θα μπορούν να δουλέψουν ατομικά και να κάνουν διάφορα πράγματα. Το κυριότερο για εμάς, είναι να επιστρέψουν οι παίκτες μας στο γήπεδο και να τους κάνουμε να βγουν από το σπίτι”, υποστήριξε ο ισχυρός άνδρας των “γερακιών” μιλώντας στην ιστοσελίδα “The Athletic”.
“Είναι περισσότερο ψυχολογικό όλο αυτό, παρά σωματικό. Είπα στους γυμναστές μας πως δεν είναι η καλύτερη εβδομάδα για να αποδείξουν πως είναι οι καλύτεροι ατομικοί γυμναστές. Απλά θέλουμε να κουνηθούν και πάλι οι παίκτες μας”, ανέφερε.