Στην… πρώην το μυαλό του Τζέι Τζέι Ρέντικ!

Advertisement

Για την εμπειρία του με τους Φιλαδέλφεια Σίξερς μίλησε ο σούτινγκ γκαρντ των Νιου Ορλίνς Πέλικανς, Τζέι Τζέι Ρέντικ.

“Είναι λίγο περίεργο αυτό, όμως απολαμβάνω πραγματικά την επιτυχία τους. Ειλικρινά, την απολαμβάνω. Πάντα υποστηρίζω τις ομάδες που προπονούσε ο Μπρετ Μπράουντ και προφανώς αγαπάω τον Μπεν Σίμονς, τον Τζόελ Εμπίιντ, τον Τομπάιας Χάρις και όλα τα άλλα παιδιά που παίζαμε παρέα για δύο χρόνια”, τόνισε ο έμπειρος σουτέρ μιλώντας στον Ρικ Χόφμαν του “The Athletic”.

Υπενθυμίζεται πως ο πρώην παίκτης των Κλίπερς υπέγραψε διετές deal με τους “πελεκάνους”, το οποίο θα του αποφέρει συνολικά 26,5 εκατομμύρια δολάρια.

Περισσότερα