Άλεν: “Θα επέστρεφα στους Σέλτικς αν έπαιρναν τον Ντουράντ”

Advertisement

Τα όσα συνέβησαν στην free agency του 2016 αποκάλυψε ο παλαίμαχος σούτινγκ γκαρντ των Μπόστον Σέλτικς, Ρέι Άλεν.

“Είχα μερικές συζητήσεις με τον Ντάνι Έιντζ το 2016 και του είπα πως ίσως κάνω ακόμη μία προσπάθεια με τους Σέλτικς. Θα μπορούσα να είχα επιστρέψει τότε εκεί”, τόνισε ο δύο φορές πρωταθλητής του NBA στο ραδιοφωνικό σταθμό “WEEI”.

“Ήταν όταν ήταν ο Ντουράντ free agent. Σκεφτόταν να υπογράψει στους Σέλτικς και τους είχα πει πως αν καταφέρουν κάτι τέτοιο, τότε θα γυρνούσα πίσω στη Βοστώνη για ακόμη ένα χρόνο, έτσι ώστε να προσπαθήσουμε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα”, υποστήριξε ο Άλεν.

Περισσότερα
Περισσότερα

Χείμαρρος ο Μπαρτζώκας: «Ζητάω συγγνώμη, αλλά επί τρεις ώρες έβριζαν τη γυναίκα μου και τη μάνα μου»

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Στην απόφαση της αθλητικής δικαστή και στην υποχρέωση να ζητήσει συγγνώμη στάθηκε…